Inzistiranje na kvaliteti jedna je od glavnih karakteristika MBM Commerca. Politika kvalitete duboko je usađena u svijest svakog našeg zaposlenika i vjerujemo kako je ovo osobina koja nas čini kompetitivnijima kako na hrvatskom, tako i na inozemnim tržištima.
Ići u korak s trendovima koji se mijenjaju iz dana u dan često nije lako. Konstantno praćenje svjetskih tehnoloških trendova i njihova implementacija u naš sustav poslovanja rezultira promjenama kojima se tvrtka neprestano unapređuje.
Svijet u kojemu živimo mijenja se iz dana u dan. Stoga je za nas svaki novi dan nova prilika za poboljšanjem na svim poljima našeg djelovanja: od proizvodnje, preko održavanja, pa sve do savjetovanja i inženjeringa hlađenja.
Jednostavan, a kvalitetan pristup jest ono čemu je MBM Commerce posvećen.
Profesionalnim pristupom nastojimo postići partnerstvo s našim poslovnim partnerima kako bismo osigurali najbolja rješenja za izazove koje nam postavljaju.
U poslovanju težimo ostvarivanju efikasnosti, stoga vjerujemo kako je brza i primjerena reakcija ključna za razvoj kredibiliteta u odnosima s našim interesnim skupinama.
Našim poslovnim partnerima stojimo na raspolaganju 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu!
Uprava MBM Commerca smještena je u Zagrebu. Vozni park koji omogućava brz odaziv na servis i ostale logističke potrebe broji deset kombi vozila i tri vozila za osobne potrebe. Široko rasprostranjena i pomno odabrana mreža kooperanata osigurava pokrivenost cijele Hrvatske, što jamči brzinu našeg poslovanja na području cijele države.
Zahtjevniji radovi, poput montaže rashladnih i klimatizacijskih uređaja u novoizgrađenim objektima provode naši kooperanti pod izravnim nadzorom i uz suradnju jedne od mobilnih ekipa. Mogućnost automatske prijave kvara putem web stranice MBM Commerca omogućava brz odaziv na prijavljeni kvar.
Stojimo Vam na raspolaganju 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.
Područje za čiji se servis i tehničku podršku brinu mobilne ekipe MBM Commerca
Područje za čiji se servis i tehničku podršku brinu kooperanti
Želje i zahtjeve naših klijenata uvijek realiziramo stručno i učinkovito. Individualan pristup svakome klijentu i razvoj optimalnog rješenja koje zadovoljava sve potrebe mogući su zahvaljujući našoj stručnosti, ali i suradnji s renomiranim partnerima. Izdvajamo neke od njih.
Zadovoljstvo naših klijenata iznimno nam je bitno. Pod pojmom „kvalitetna usluga” podrazumijevamo biti na raspolaganju klijentima kada god je to potrebno.
Kako bismo olakšali komunikaciju s našim klijentima, na svoju smo internetsku stranicu postavili mogućnost automatske prijave kvara. Na taj način na probleme možemo reagirati još brže!
Vaše zadovoljstvo za nas je najbitnije!